Pages

klik klik klik

Sunday, November 3, 2013

Happy Birthday Uya!!




Dear Uya,

Hepy Burfday to you,
Hepy Burfay to you,
Hepy Burfday to suria murti anamalek :P
Hepy Burfday to you..












Ok..dah masuk 3 haribulan kan..aku saje je nak wish birthday kau saing "perayaan" kau tu..hakhak..
Hmm..nak cakap pe ek..
Wish you good luck in your spm..start 6hb kan..sebuk je nak sama tarikh dengan aku punya test :P

Nak spm jangan nak tido je..aku tido tak ape..hehe
Jangan nak senyum-senyum sangat tengok fon *sesungguhnya aku tak jeless*
Hadiah mintak dia..haha
Nak coklat tikus (cadbury mousse) tu tunggu aku balik..*entahkan bila*



WISH YOU ALL THE BEST SURIA MOHD FAUZI!!
(baiknye aku letak tulisan atas ni warna biru walaupun aku tak suka biru)

ohho..nampak tak kecomelan aku di belakang tu yang melayan ain


Sincerely from your along yang supercool, gedik sikit dan agak macho..hahaha






















1 comment: