Pages

klik klik klik

Wednesday, October 9, 2013

Contest Original Vintage for Ladies by LaishCloset4u

*sila gatalkan tangan klik banner di atas ni untuk men'join'*

Salam u'olss..

Lama dah gua tak menyibukkan diri dengan contest or GA ni..tapi kali ni gua join sebab owner ajak..muahaha..thanks tuan punye contest..haaa..yang takde keje tuh, meh ler join contest ni..function nokk..tak leceh pun syarat dia..

Sebab-sebab aku suka vintage :

  • Nampaklah keperempuanan sikit (manjang nak jadi jantan je gua)
  • Just a coolsweet style (tagline gua ni)
  • Boleh bajet-bajet princess yang jalan kat taman bunga lepastu ada angin-angin sepoi..(drama sangat!)
  • Boleh perasan diri macam taylor swift..muahaha


Dah lerr tu..mengarut sangat jawapan gua ni..terlebih santai pun susah jugak..kang ade yang makan selipar saiz 9 pulak..(mak aihh..beso kaki)..

Cik-cik yang ditag secara random..nampak sikit vintage pakai cik-cik kan..
Cik akak
Cik chubby
Cik jari manis


Expired : 15 Oktober 2013

xoxo,
samofa


1 comment:

  1. Slot machine games - JTA Hub
    Slot machine games · Rummy · 전라북도 출장마사지 Sweet Bonanza 여주 출장샵 · The Legend of Zelda · Wild West Gold 계룡 출장샵 · 안양 출장샵 The Princess 과천 출장마사지 Bride · Dr. Renfrood.

    ReplyDelete