Pages

klik klik klik

Sunday, October 6, 2013

Sudah-sudahlah tu nak hentam JDT

Salam..

Sejak sambung study ni, aku tak berkesempatan nak tengok bola..bukan sebab busy tapi sebab tak ada tv..nak lepak mamak tak ada geng lah pulak..maklumlah perempuan lemah lembut macam aku ni tak ramai yang follow bola-bola bagai ni..even tak tengok, tapi aku still follow lagi-lagi kalau ada game jdt..

Time suku akhir pertama jdt lawan trw, jdt menang 4-2..alhamdulillah..

Tapi yang kedua ni, jdt kalah 6-1..aku yang tak tengok game nye tu pun dah rasa kecewa dan sedih sangat..apatah lagi yang tengok kan..

But we still support jdt..kalah menang tu adat kan..kita terima jela ketentuan illahi..yes, maybe sebab tiada Al-Hafiz, jdt a bit different but for sure we must accept all of this..also, takziah buat Al-Hafiz yang kehilangan anaknya..

Tapi..yang aku tak faham..kenapa wujud orang yang melaga-lagakan..yang jadi batu api..past is past right..

Kita cuba nak melupakan..tapi tengah bersedih, kita di'provoke'..siapa tak baran kan..



Atas ni antara page yang mencetuskan pergaduhan..aku tak nak tunjuk page apa sebab nanti ada pulak yang pergi page ni tambah komen-komen tak puas hati..gaduh-gaduh..fitnah-fitnah..

Page di atas ni pun bukan page bola..just page lawak..maybe admin nak bergurau tapi sayang lah kan gurauan tak bertempat..admin patut peka perasaan orang lain..

Ni bukan pertama..before-before ni pun dah ada post macam ni..dan pada pandangan aku, admin ni orang kelantan..rasanya kelantan tu negeri yang islamic kan..tak tergambar lah islamic tu kalau buat macam ni..apa kata doa-doakan ke..kan ke tambah pahala macam tu..boleh jugak aku terasa nak sokong trw..

page trw ni bagus..full of spirit..tak laga-lagakan pun..


Yang ni pun aku tak suka..kenapa nak masuk campur dengan peribadi..tak paham sungguh..real fan real football la..walaupun aku ni memang tak suka aidil pasal kes rumahtangga dia, bini mat yo hmmm paham-paham lah..dan lain-lain..tapi bila kat padang, aku pandang diorang as player..tak heran pun cerita personal diorang..bukan bini dia pun yang main bola..aishhh...



love ur tmj


Keeper tak ready..main kotor..makan suap..and whatsoever pun..hanya tuhan yang tahu..terima saja lah ketentuan..kita kalah bermaruah :)


p/s : janganlah kita bergaduh kerana sebiji bola..*bangga aku kalau jadi bola..muahaha

xoxo,
samofa






No comments:

Post a Comment