Pages

klik klik klik

Saturday, September 21, 2013

Aku dan UiTM JB (Prolog)

Salam..

Entry kali ni aku nak kongsi sikit pengalaman aku dan uitm..truthly, after spm, aku nak sambung study aku dalam accounting ni kat matrikulasi..aku ada mohon dan aku dapat kat matric kuala pilah,negeri sembilan..tapi my dad macam nak aku pegi universiti..maybe sebab aku anak sulung and dia pun tak berapa faham sangat dengan matric tu..then aku tunggula keputusan upu..and aku di'offer' diploma in accountancy at uitm..at first memang a bit dissapointed la..sebab kompem2 my dad akan suruh aku masuk u..bila dapat tahu tu aku diamkan aje..bila my dad call and tanya (at that time i was at kampung) barulah aku bagitau..

Then, bila budak-budak batch aku dah pergi matric, aku dok tercongok kat rumah menunggu masa untuk ke uitm..FYI, aku dapat UiTM Kampus Bandaraya Johor Bahru a.k.a UiTM Larkin..and FYI again, aku paling tak berharap dapat kampus ni..first sebab kampus ni dekat dengan rumah aku..aku kalau boleh nak lah duduk jauh sikit dengan family..at least luar johor la..tapi apakan daya..and the other reason is kampus ni tersangatlah kecik..aku tahu pun sebab rupa-rupanya aku pernah pergi "expo selangkah ke uitm" kat uitm jb ni..lepas tu nak google pasal uitm ni memanglah tersangat susah..aduhai..maybe sebab baru lagi or sebab too cute..

first thing you will see

the next thing you will see







No comments:

Post a Comment