Pages

klik klik klik

Saturday, September 21, 2013

Kekuatan pengaruh atau penat yang mempengaruhi?

Salam..maap agak berbelit tajuk entri..actually nak ceritalah..aku ada roomate..baik budaknya..at first dia tidur awal gilee..pukul 11 gitu dah tidur..aku pulak yang dah sememangnya burung hantu since cuti dulu tidur pukul 3..kadang-kadang terlebih-lebih..


But after a week and some days..

Hari-hari biasa aku akan tidur awal..pukul 12 dah tumbang..maklumlah no rest, tiada istilah tidur petang pulak tu..seriusly penat..dan roomateku pula tidur lebih lambat dari aku..

Ai..takkan dia terpengaruh dengan aku dan aku terpengaruh dengan dia pulak??haha..

Sebenarnya aku rasa pelik dan janggal bila tidur lebih awal dari orang lain..kih3..rasa macam teruja pulak..tak pernah kot..since kat rumah, kat hostel, kat kampung, kat kolej, kat rumah sewa..

Semoga hari-hari mendatang aku boleh kawal tahap kepenatan aku dan meneruskan perjuangan aku untuk tidur lambat..haha

p/s : semalam aku tidur pukul 10 lebih sebab sakit gilee perut..huuu :(

xoxo,
samofa

No comments:

Post a Comment