Pages

klik klik klik

Saturday, September 21, 2013

Aku dan UiTM JB (Epilog)

Sambungan dari Aku dan UiTM JB (Part 6)

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Ku ingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama
Tiada ku lupa...

*Sila baca dengan mood sedih berbackgroundkan lagu di atas

Tiga tahun bersama
Terasa cepat masa berlalu
Kita ketawa bersama
Kita menangis bersama
Semuanya kita lakukan bersama
Tapi...
Adakah ada lagi hari untuk kita bersama kembali?

Alolorh..sedih pulok kan..for those yang baca entri Aku dan UiTM JB dari prolog lagi, terima kasih diucapkan..korang mesti terasa segala suka dan duka..lebih-lebih lagi yang ada kaitan kan..tapi ni lah kehidupan..kita tak boleh stick dengan satu benda je..kena lah jugak terpisah kan..

Alhamdulillah..mostly ramai yang grad on time..ada yang grad dengan jayanya..ada yang biasa-biasa..ada yang suam-suam suku..ada yang masa last sem first time dapat anugerah dekan..dan lain-lain..semua itu rezeki kan..bersyukur pada yang Esa..

Dan Alhamdulillah..cita-cita aku yang termuncul since part 2 tercapai jua..kenapa bukan dari part 1?sebab part 1 tak berapa nak kisah sangat..hehe.."ANUGERAH NAIB CANSELOR" akhirnya jadi milik aku..boleh baca "Aku dan ANC" untuk tahu kisah aku dengan study-mudy ni..heee

Tapi tak semua rasa apa yang kita rasa..ada jugak yang tak dapat grad on time..masih ada lagi paper yang perlu carry..tapi diorang semua ni bukan tak pandai tau..sebab ada yang jenis rajin study tapi..mungkin bukan rezeki..takziah untuk diorang..jangan lupa doakan untuk diorang ok??

Dear Uitm JB,
Mungkin awalnya aku tak suka kau
Sebab kau ni kecik
Tak macam apa yang aku harapkan
Tapi kini
Aku nak ucapkan terima kasih kat kau
Sebab kau dah buktikan
Kecomelan kau itu ada baiknya
Aku tak perlu nak rushing nak pergi kelas
Sebab kalau aku bangun lambat pun aku still sempat
Kerana kecomelan kau
Kitorang semua rapat sangat
Sebab tak ramai mana pun penghuni
Nak jumpa lecturer pun senang
Semuanya dalam satu bangunan
Kau pun dalam kawasan bandar
Senang aku nak pergi mana-mana
Kau pun dah temukan aku dengan kawan-kawan terhebat
Terima kasih UiTM JB
Aku sayang kau!!

Bertemu dan berpisah adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga kelak kita bertemu suatu masa

Adios UiTM JB

xoxo,
samofa




No comments:

Post a Comment