Pages

klik klik klik

Monday, September 2, 2013

Hey stalker

Salam u'olls..

Entah kenape..aku ada perasaan something..terase macam ada yang memerhati..korang ada rase camtu tak?atau anda lah orangnya..

Aku dah pernah cakap kan, kenape aku buat blog..so,aku tak kisah pun kalau takde siapa yang nak tengok blog aku..

Tapi entah mengape, aku ada instinct orang stalk blog aku..bukan di kalangan followers aku sebab mostly diorang tak kenal aku in real life,so takde interest nak stalk blog aku..instinct ku berkata that stalker/s adalah orang yang kenal aku and mungkin aku pun kenal..

Kalau dah selalu bukak blog aku,kenape tak tekan butang followers tu?nampak sangat diam-diam nak tau cerita aku..

Hey stalker,
May I know who are u?
Tak payahlah nak stalk2 aku ni
Takde ape yang best sangat pun
Got it?

Siapa yang makan cili terasa lah pedasnya kan



P/s: maybe anda boleh kategorikan aku sebagai insan terlebih perasan tapi aku percaya pada gerak hati yang jarang menipu


Xoxo,
Samofa

2 comments:

  1. Kadang2 diorang ni suke jadi silent reader jer... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. silent reader tu xkisah sgt..yg ade stalk2 ni yg xbest..

      Delete