Pages

klik klik klik

Saturday, September 21, 2013

Aku dan UiTM JB (Part 2)

Sambungan dari Aku dan Uitm JB (Part 1)

Then, masuk pulak sem 2..kali ni dugaannya lebih sikit..aku dapat bilik kat tingkat 4..B401..tapi bilik ni kecik sikitlah..and lebih selesa..tapi perghh..kalau makan kat kafe tu naik atas dah lapar balik..haha..tapi papepun aku fun dengan life aku time tu...



roomate B401 : adha, najah, e-ein, sal, shy, kak ema, kak aqma, kak iena, kak ziera, kak mimi..

Geng Mirsa mula tertubuh..huhu..budak2 klas pun fun and enjoy..haa..enjoy la sangat..siang malam dok tengok citer korea..pastu pergi library bukan nak study tapi dok pinjam novel banyak2..bace komik kepunyaan sal lg..

cik sal penaja komik..comel kan dia :)

subject part 2 :
FAR 150 by Miss Fairuz
QMT181 by PM Suri (pernah dapat duit, botol air n tasbih dari PM sebab selalu perform..hehe)
BEL311 by Miss Sharifah
MGT by Tuan Syed
ECO by Encik Razak
CTU by Ustad Ali
HBU by Tuan Rahman (disaster life)

tup2..result part 2 menurun kepada 3.5..cukup2 makan je dapat dean's list (DL)..tapi aku study gak pe..result aku menurun time tu sebab subjek mgt aku dapat c+..kecewa giler kot..aku study gila-gila mgt tu..pastu exam tak boleh jawab and result teruk..rupa-rupanya syllabus dah tukar..kitorang diajar syllabus lama punya..

Tapi takpelah..time tu aku learn pasal rezeki dan dugaan..aku redha jelah..tapi aku tak boleh terima bila budak2 bisnes dengan berlagaknya cakap "budak akaun kenapa ramai yang failed mgt..kitorang petik jari je dapat A"..and aku tak tahan bila lecturer pandang rendah pada kitorang..aku kesian pada membe2 aku yang gagal mgt tu..dorang bukan tak pandai..siape cakap diorang tak study..kalau tak tahu kenyataan sebenar tu diam jelah..

*emosi plak tetibe..huhu..

Jom tengok gambar-gambar flashback..senang sikit nak stowy moli..hee

trip anjuran dbs ke muzium kesenian islam, kl

Group 8 BEL260

Kitorang dapat pujian tau oleh miss madam Sharifah masa presentation ni sebab "think out of the box"..hehe


Dinner HBU part 2..traditional kunun..


ayu kan kami..haha..prasan!


Mirsa at Dinner ACE (oren)



No comments:

Post a Comment